Snart Stockholm Open

Sitter och tittar på en makalös Andy Murray som rör sig så bra och slår så bra mot den store Roger Federer. Tufft för Roger om han ska ta 2:a set och rädda matchen.

Ja det var en fin dag i går med både rullskidor där stakning på frusen grusväg stod på programmet. Hittade en hel del frusna svampar också. Trattkantareller blev det också en del som synes på köksbordet. Offrade en timme i går kväll för rensning.

Sven Zetterberg var en härlig upplevelse på Fasching i fredags. Pratade med honom efter spelningen och fick reda på att han startade Telje Blues 1972. Deras vinylplattor borde inneha kultstatus vid det här laget.

Nu får vi se fram emot Roger Federer och Robin, Vawrinka och gänget i Stockholm Open.

Synd bara att arrangörerna gjort en 28 lottning så att man bara får se Roger och Robin

en match innan kvartsfinalerna på fredag. Tidigare år har det varit 32 lottning om jag inte har fel?