Öppna och läs i Pdf här.

Sista seriematcherna nu på lördag 1/12. Damerna möter Lidingö kl 11.00.

Herrarna möter Solna kl 15.00 (Solna ställer förmodligen upp med Philip Prpic och Robin Borg.

Välkomna.

Spelschema till Junior Open den 23-25 november hittar du här.

Spelschema till Junior Open den 16-18 november hittar du här.

Banbokning

Lediga tider. Kontakta Gunnar i hallen på tel 08-58173390. Många speltider ledig på lördagar och söndagar.

Årsmöte

Årsmöte tisdag den 13 nov kl 19.00. Välkomna.

En mycket glad Simon Fällman efter avslutad match i Junior Open den 14/10. Nu är det bara att anmäla sig till kommande två helger i november.

Mer information om tävlingarna i november hittar du här.

Kungsängen Junior Open går av stapeln på nytt i helgen. Spelschemat för helgens matcher hittas här.

Junior Open 14-16 sept hade många glada och nöjda deltagare. På bilden ser vi Hugo Backman och Lucas Ericsson.

Nu finns KTK-kläder med tryck att beställa i Tennishallen. Vardagar 16-19 finns de att beskåda och medlemmarna har möjlighet att prova plaggen. Beställningslista finns där deadline är satt till 1 oktober.

Shorts, funktionströja, hoodoverall, Nikeoverall i klubbens färger är det som hänger på klädstången för utprovning och beställning. Passa på att ekipera er innan höstmörkret.
Hälsningar från Styrelsen och Gunnar.

På onsdagar och fredagar kl 17 är du välkommen att kostnadsfritt komma och prova tennislekis. Gäller för födda 06-08. Mer info.